<<

W ramach
podsumowania działu tematycznego „Żywienie”, uczniowie klasy 7a
przygotowali prezentacje w formie filmów, w których przedstawili proces
przygotowania wybranych potraw. Każdy film zawierał komentarz ucznia w
języku angielskim, co pozwoliło połączyć praktyczne umiejętności kulinarne
z rozwijaniem kompetencji językowych. Projekt był okazją do kreatywnej
pracy, doskonalenia mówienia po angielsku oraz współpracy. Efekty pracy
uczniów zostały zaprezentowane na platformie Wakelet.
Cele zadania:
Językowe:
Rozwijanie umiejętności mówienia w języku
angielskim w kontekście codziennym (żywienie, gotowanie).
Poszerzanie słownictwa z zakresu jedzenia,
przepisów i czynności kuchennych.
Ćwiczenie poprawnej wymowy i płynności
wypowiedzi.
Praktyczne:
Nauka planowania i prezentowania procesu
przygotowania potrawy.
Kształtowanie umiejętności tworzenia materiałów
multimedialnych (filmów z komentarzem).
Społeczne i osobiste:
Rozwijanie kreatywności i umiejętności
autoprezentacji.
Wzmacnianie pewności siebie w posługiwaniu się
językiem obcym.
Praca indywidualna lub zespołowa – doskonalenie współpracy.
Kulturowe:
Zwrócenie uwagi na różnorodność kulinarną oraz
rolę jedzenia w kulturze.
https://wakelet.com/wake/oLHwZ_j9aUWAmwmPt-KhM
#Erasmus+
<<
|